Pokračování?

25. února 2013 v 10:24 | mamina |  O mě

Už jsem s tim chtěla seknout, páč sem nikdo neleze a moje žádosti o spřátelení byly (většinou) nevyslyšenyNerozhodný Samo bych nesekla s tim, že chci líp jíst a začít cvičit. Jen jsem to teda nechtěla prezentovat na blogu, když to nikoho nezajímá a nikdo nepodporujeZamračený Ale díky, Kitty, že jsi se ozvala. Aspoň vidím, že v tom nejsem úplně sama a budu tu pokračovatMrkající
V předchozích jídelníčcích jste viděli jak jsem se stravovala - paštiky, brambůrky, popcorn, smažený jídla, málo pití a pohybu, nedostatek ovoce a zeleniny Křičící V rozpisu jídelníčku mi to ukázalo překročení doporučeněho denního příjmu (cca 5500 Kj/1300kcal), nadbytek tuků, nedostatek bílkovin a vlákninyMlčící Takže to chci změnit:
  1. Více ovoce a zeleniny
  2. Celozrnné pečivo
  3. Víc bílkovin (maso,tvaroh, luštěniny)
  4. Omezit nebo vyloučit nezdravé jídlo (smažené, fast food, paštiky, sladké), popcornu se nevzdámSmějící se Dám si ho jen o víkend a nesežeru to najednou (100g), ale na dvě porce.
  5. Brát psyllium, vitamíny
  6. Vypít 2,5l
  7. Chodit s prckem víc na procházky, pravidelně cvičit a až bude venku hezky začít běhat
Cíl:
  1. Udržet váhu (cca 50kg)
  2. Zlepšit kondičku
  3. Zpevnit postavu
  4. Udělat něco pro sebeNevinný
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama